REGULAMIN GRY. Park Korzonek
I. Informacje podstawowe.
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym: Rosiczka.
- Do stosowania niniejszego Regulaminu są zobowiązani wszyscy jego Uczestnicy, Organizator oraz osoby działające na zlecenie Organizatora.
- Naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu może spowodować cofnięcie części lub wszystkich przysługujących mu z tytułu udziału w Programie Lojalnościowym uprawnień, z prawem żądania wydania nagrody włącznie, na podstawie i zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego i przyrzekającym nagrody w Programie jest Ekoviva Asteniusz Myśliwiec, Korzonek 42, 42-274 Konopiska, NIP: 573-172-09-29.
- Program Lojalnościowy rozpoczyna się w dniu .01.05.2024 roku oraz trwa do dnia 31.05.2025 roku.
II. Definicje:
- Program Lojalnościowy lub Program – akcja promocyjna pod nazwą: Rosiczka” odbywająca się za pośrednictwem Platformy Lojalnościowej, określona niniejszym Regulaminem
- Organizator – Ekoviva Asteniusz Myśliwiec, Korzonek 42, 42-274 Konopiska, NIP: 573-172-09-29.
- Uczestnik – zarówno osoba fizyczna posiadająca pełną zdolności do czynności prawnych, spełniająca warunki przewidziane Regulaminem, która zgłosiła swój udział w Programie Konkursowym na warunkach określonych Regulaminem, jak również uczestnikiem może być osoba niepełnoletnia pod warunkiem udzielenia zgody na jej udział w Programie Konkursowym przez opiekuna prawnego.
- Platforma Lojalnościowa lub Platforma – strona www przeznaczona dla Uczestników Programu (adres internetowy: gra.parkkorzonek.pl )
- Konto Uczestnika – dedykowane konto Uczestnika w Platformie Lojalnościowej,
- Regulamin – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
III. Uczestnicy.
- Udział w Programie jest dobrowolny.
- W Programie mogą wziąć udział tylko Uczestnicy (w rozumieniu art. II ust. 3 Regulaminu) posiadający adres e-mail i telefon komórkowy.
- Uczestnik może w każdym momencie zrezygnować z udziału w Programie wysyłając na adres mailowy Organizatora Programu wskazany w art. XI ust. 2 Regulaminu stosowne oświadczenie. Organizator Programu w terminie do 30 dni (od dnia otrzymania stosownego oświadczenia) usunie Konto oraz dane osobowe Uczestnika z Platformy Lojalnościowej. Konto zostanie usunięte a nie wykorzystane Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika zostaną anulowane. Usunięcie konta można też przeprowadzić w swojej zakładce w platformie EDYTUJ KONTO.
- Uczestnik jest zobowiązany do uaktualniania swoich danych osobowych, w przypadku gdy takie dane ulegną zmianie.
IV. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego.
- Uczestnik może przystąpić do Programu wyłącznie po rejestracji konta poprzez formularz rejestracyjny.
- Rejestracja wymaga odebrania potwierdzenia rejestracji wysłanego na adres e-mail i potwierdzenie jej poprzez kliknięcie w odpowiedni link.
- Proces aktywacji Konta Uczestnika wymaga udzielenia przez Uczestnika:
- Zgody na udział w Programie Lojalnościowym
- Zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- Akceptacji Regulaminu Programu Lojalnościowego.
- W trakcie rejestracji Uczestnik zobowiązany będzie podać lub potwierdzić: imię i nazwisko, oraz numer telefonu. Z chwilą poprawnego zakończenia rejestracji Uczestnik przystępuje do Programu.
- W przypadku zmiany danych podanych przez Uczestnika w trakcie rejestracji, Uczestnik zobowiązany jest do ich niezwłocznego uaktualnienia w Platformie Lojalnościowej.
V. Zasady działania Platformy Lojalnościowej
- Platforma Lojalnościowa to serwis www dostępny pod adresem: www.gra.parkkorzonek.pl
- Dostęp do Platformy mają wyłącznie zarejestrowani Uczestnicy Programu
- Każdy z Uczestników posiada dedykowane Konto, dzięki któremu ma dostęp do m.in.:
- ilości zdobytych punktów
- podglądu nagród,
- Regulaminu Programu Lojalnościowego,
- materiałów informacyjnych Organizatora i powiązanych z tym quizów i zadań,
- edycji swoich danych,
- Na swoje Konto w Platformie Lojalnościowej Uczestnik loguje się poprzez podanie loginu oraz hasła. Hasło do Konta Uczestnika jest poufne i jego udostępnianie osobom trzecim jest ściśle zabronione.
VI. Zasady Programu Lojalnościowego.
- Zadaniem Uczestników jest zdobywanie punktów poprzez swoje Konto w Platformie Lojalnościowej.
- Uczestnikom przyznaje się punkty rozwiązywanie następujących zadań:
- Wiedza - zadanie podsumowujące wiedzę polega na tym, że Uczestnik czyta artykuł edukacyjny dostępny w Platformie i na podstawie wiedzy zdobytej z artykułu edukacyjnego, udziela odpowiedzi na pytania objęte zadaniem. Każde zadanie podsumowujące wiedzę składa się z 3 pytań. Każde z pytań ma 4 warianty odpowiedzi, gdzie tylko jedna z odpowiedzi jest prawidłowa. Uczestnik otrzymuje wyłącznie za udzielenie poprawnej odpowiedzi.
- Quiz – zadanie, które polega na odpowiedzi na przedstawiony przez Organizatora zestaw pytań. Za poprawne rozwiązanie quizu Uczestnik może otrzymać ustalone punktów. Natomiast Uczestnik, który udzielił poprawnej odpowiedzi na dane pytanie w ostatniej sekundzie odliczania czasu na udzielenie odpowiedzi otrzyma tylko 1 punkt.
- Zadania z kodami QR - uczestnik odnajduje na tereni Parku tabliczkę z kodem QR, któą skanuje za pomocą czytnika kodów QR ze swojego konta i dzieki temu dostaje punkty oraz informcje.
- Punkty zdobyte przez Uczestnika za wykonanie zadań wskazanych powyżej w art. VI ust. 2 Regulaminu podlegają sumowaniu. Informacja o sumie punktów danego Uczestnika umieszczana jest jego koncie w Platformie.
VII. Nagrody.
- W Platformie Lojalnościowej przewidziane są następujące Nagrody:
- Nagrody rzeczowe, które Uczestnik może zamówić na Platformie Lojalnościowej w katalogu nagród, w zamian za zdobyte przez niego punkty.
- Nagrody za rankingi miesięczne i ranking główny dla 3 najlepszych uczestniików w danym okresie - z największą ilością punktów (w razie takich samych wartości decyduje wczesniejsza data zdobycia punktów)
- Wszelkie nagrody w Programie zostaną rozliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- Rzeczywisty wygląd i parametry nagród mogą się nieznacznie różnić od przedstawionych w Katalogu Nagród. W przypadku braku możliwości wydania Nagrody z Katalogu Nagród, Organizator dochowa wszelkiej staranności, aby zapewnić inną nagrodę o zbliżonych właściwościach i parametrach, z zastrzeżeniem nagród oznaczonych jako dostępnych do wyczerpania zapasów.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotów stanowiących nagrody.
- Za wady przedmiotów stanowiących nagrody odpowiedzialność ponosi ich producent lub dystrybutor w ramach gwarancji bądź rękojmi.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny, jak również nie przysługuje prawo przeniesienia na osobę trzecią roszczenia o wydanie nagrody.
- Uczestnik ma prawo wyboru dowolnej ilości Nagród Programu, o ile zgromadził na swoim Koncie Uczestnika Programu odpowiednią ilość Punktów.
- Aktualny Katalog Nagród znajduje się w Platformie Lojalnościowej.
- Katalog Nagród nie jest ofertą handlową i Organizator nie gwarantuje stałej dostępności wskazanych w nim Nagród Programu. Fotografie i opisy towarów ujętych w Katalogu Nagród mają charakter informacyjny.
- Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Katalogu Nagród, jak również prawo zmiany całego Katalogu Nagród w trakcie trwania Programu bez podania przyczyny
- Organizator Programu nie przyjmuje zwrotu Nagród Programu.
VIII. Zakończenie Programu Lojalnościowego i zasady przyznawania nagród.
- Zakończenie Programu Lojalnościowego nastąpi z końcem terminu trwania Programu Lojalnościowego wskazanego w art. I ust. 5 Regulaminu.
- Nagrody będą przyznawane Uczestnikom, wg. następujących zasad:
- Uczestnik za zgromadzone Punkty na swoim Koncie Uczestnika w Platformie może zamówić wybrane przez siebie Nagrody w Katalogu Nagród.
- Zwycięzcy rankingów miesięcznych i rankingu głównego otrzymają nagrody przypisane do tego rankingu dla 3 najlepszych uczestników z największą ilością punktów. W przypadku równej ilości punktów decyduje wczesniejsza data zdobycia tych punktów.
- Zamówienie Nagrody pomniejszy saldo Punktów Uczestnika o punkty, jakie są wymagane na zamówienie wybranej nagrody.
- Przekazanie nagród rzeczowych nastąpi poprzez osobisty odbiór nagrody przez uczestnika z recepcji parku Korzonek. Czas wydania nagrody wynosi do 30 dni od złożenia zamówienia. W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego czas na wydanie zamówionych Nagród wynosił będzie 60 dni od dnia zakończenia Programu Lojalnościowego..
- Uczestnicy w ramach udziału w Platformie Lojalnościowej powinni działać zgodnie z zasadami współżycia społecznego, w tym przekazywać prawdziwe oraz aktualne dane, a także nie dokonywać bezprawnego i celowego działania polegającego na ingerencji w Platformę Lojalnościową.
- Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Programu wykluczyć Uczestnika z udziału w tym Programie, jak również odmówić mu przyznania nagrody, jeśli Uczestnik naruszy postanowienia Regulaminu. W przypadku wykluczenia, Uczestnik będzie miał 14 dni na wykorzystanie Punktów zgromadzonych na swoim Koncie Uczestnika. Po tym terminie konto zostanie usunięte a nie wykorzystane Punkty anulowane.
IX. Odpowiedzialność Organizatora.
- Organizator ponosi odpowiedzialność zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz przepisami obowiązującego prawa.
X. Reklamacje.
- Niezależnie i bez wpływu na przewidziane przepisami powszechnie obowiązującego prawa uprawnienia przysługujące Uczestnikowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, można zgłaszać do Organizatora wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Programu Lojalnościowego. Reklamacje mogą być zgłaszane do Organizatora w czasie trwania Programu i po jego zakończeniu, najpóźniej w ciągu 30 dni, licząc od dnia zakończenia Programu (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora).
- Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej w Platformie Lojalnościowej w zakładce Kontakt/Formularz reklamacyjny lub pisemnej wysłanej na adres korespondencyjny Organizatora i powinna zawierać:
- imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz numer telefonu kontaktowego,
- dokładny opis i powód reklamacji,
- treść roszczenia.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez specjalnie do tego powołany zespół powołany przez Organizatora w skład którego wejdą przedstawiciele Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni. Dniem rozpoznania reklamacji jest dzień złożenia odpowiedzi drogą mailową przez Organizatora lub też nadania przez Organizatora przesyłki poleconej lub kurierskiej zawierającej odpowiedź na reklamację.
- Niezależnie od postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
XI. Postanowienia końcowe.
- Niniejszy Regulamin wiąże Uczestników od chwili jego akceptacji przy okazji rejestracji Uczestnika w Platformie Lojalnościowej.
- W razie problemów lub pytań dotyczących Programu Lojalnościowego, w tym funkcjonowania Platformy Lojalnościowej, Uczestnik może kontaktować się z Organizatorem Programu Lojalnościowego:
- poprzez Platformę Lojalnościową w zakładce Kontakt
- na adres e-mail: gra@parkkorzonek.pl
- pisemnie kierując korespondencję na adres: Ekoviva Asteniusz Myśliwiec, Korzonek 42, 42-274 Konopiska, NIP: 573-172-09-29.
- Organizator Programu jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
- Dane osobowe Uczestników Programu są przetwarzane przez Organizatora w celu umożliwienia Uczestnikom Programu pełnego korzystania z oferty Programu, w tym do dokonywania wymiany Punktów na Nagrody, w celach statutowych, w celu archiwizacji oraz dla potrzeb działań marketingowych, podejmowanych przez Organizatora, w szczególności takich jak: sprzedaż produktów lub usług, przesyłanie informacji o nowych produktach lub usługach, udział w konkursach, promocjach, akcjach promocyjnych z udziałem Uczestników Programu.
- Akceptacja Regulaminu podczas procesu rejestracji oznacza wyrażenie zgody na administrowanie przez Organizatora danymi osobowymi Uczestników.
- Gdyby którekolwiek z postanowień zostało uznane za nieważne, Organizatorowi przysługuje prawo do zastąpienia tego postanowienia, postanowieniem zgodnym z prawem i zbliżonym w swej treści do postanowienia uchylonego.
- Regulamin zostanie będzie dostępny dla każdego Uczestnika w Platformie Lojalnościowej.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje przez okres trwania Programu Lojalnościowego określony w art. I ust. 5 Regulaminu.